Friday, January 1, 2010

Malam New Year 2010 @ Bukit Bintang

Inilah keramaian di Bukit Bintang malam tadi. Gambar, ihsan tanpa izin dari MStar. Ada aku kesah ko izinkan ke tidak. Haha.

Keadaan ini tuan puan, disebut " orang macam ulat taik ". Taik siapa yang berulat tu? Jijik sekali perumpamaan itu. Tapi apapun, saya tidak mampu untuk berada dalam keramaian begini ya. Sebab saya alergik dengan " Asian Latinos ". Arab lah.

Arab-Arab pelancong ini, tak guna bercakap dengan mereka yer tuan puan. Mereka harus dikomunikasikan dengan tangan dan kaki sahaja. Ini adalah kerana tahap kebinatangan mereka dalam komunikasi berkesan amat tinggi. Justeru, kalau kita berkomunikasi dengan mereka, kita akan rasa bagai nak menghempuk je kepala mereka.

Apapun, tahun baru 2010 telah tiba. Kalau tahan dia mintak hold dulu pun dia tetap akan tiba. Jadi... biginilah saya menulis yer selepas berjaya keluar dari sekatan kata-kata tutur bicara. Haha.. Tiba-tiba.

Selamat tahun baru kepada semua.

No comments:

Post a Comment