Friday, April 1, 2011

Balik Ipoh 1 April 2011

Petang tadi, aku decide untuk balik Ipoh. Kalau dok rumah buat noya je. Dah la sunyi, sepi pulak tu. Dah la sepi, sendiri je pulak. Kesian. Tu la, dulu mak suruh kahwin, aku pulak yang tak reti nak kahwin. Bukan tak reti-reti. Tapi tak reti. Bodoh kan.

Jadi hujung minggu gini, aku pun balik la ke Ipoh supaya dapat berkongsi kebosanan suasana di Ipoh tu dengan kebosanan di Putrajaya. Haha. Binawe je kan. Kekira, bosan kuasa dua lah senang cerita. Kan.

Kekasih hati aku pun sibuk kerja. Bagus, dia sangat rajin. Respek dari aku yang pemalas ni kepadanya sebanyak sepuluh bintang. Aku ni dah la pemalas, banyak bunyi pulak, kan?

Aku pun kena la dok kat rumah ni kan. Sebab mak aku bosan dok rumah kakak aku kan. So dia nak balik tengok pokok bunga dia kan. Jadi aku kan, kena la ada di rumah kan. Jadi tak la bosan. Sebab mak balik, yeh..mak balik yeh.. Hehehe. Gile sawan ke aper aku ni.

Inilah perjalanan ku sebentar tadi kan. Gigih kan.




No comments:

Post a Comment