Monday, January 4, 2010

Pak Tam Pesan, Bagitau Kawan !

On the way balik KL malam tadi, saya singgah di R&R Ulu Bernam sebab mamat yang saya bawak tu dia sangat prihatin tanpa dihargai tentang keselamatan perjalanan tersebut.

" Apa kata, kita jadikan R&R Ulu Bernam tu sebagai persinggahan rasmi kita " ujarnya apabila melihat papan tanda yang menunjukkan R&R Ulu Bernam terletak 48 km di hadapan.

Jam menunjukkan 11.15 malam. Bolehlah. Bukan apa. Sebab.. " Kamu bawak elok-elok yer. Makcik risau komer balik malam-malam roper ni. Kalo ngantuk tu bawak-bawak la minum kopi yer. Berhenti la dulu.. bla bla bla.." ujar mak kawan saya semasa saya mengambilnya di rumah dia tadi. Haih!


Inilah AgroBaazar di R&R Ulu Bernam. Kalau dari Ipoh, lokasinya sebelum kawasan food court PLUS R&R Ulu Bernam tu.


Nama kedai dia Pak Tam. Motif sama nama ngan empunya blog ini? Sama tapi tak serupa yer. Saya tak straight. Haha.

Erpp.. Sori, dah habis rupanya. Portionnya kecik sangat lah. RM3.00 pulak tuh. Teh O Panas cawan kertas ni pun RM1.30. Boleh la Pak Tam, kedai hang cantik. Tu pasai mahal sikit kot.

Tu dia.. Sedap lah pasembur Pak Tam, ni cheq nak bagitau kawan-kawan. Pak Tam nak bayaq duit advertisment kat cheq berapa? Suka-suka je suruh iklan free!

No comments:

Post a Comment