Thursday, November 4, 2010

Kabare Wak! Sejak Bila Aku Jadi Wong Jowo?

Ini keputusan peperiksaan perkhidmatan yang aku check tadi. Terkejut campur kelakar jugak la bila aku tengok nama aku jadi SUPARJO. Haih. Macam mana boleh jadi macamni? Adakah pengisi data ini sedang jatuh cinta dengan seorang lelaki bernama Suparjo? Atau web JPA dihack oleh mahasiswa Jawa Tengah? Adoyai!

Surat panggilan peperiksaan 26 Julai 2010.

Keputusan peperiksaan

Apapun sangat-sangat berterima kasih kat Cik Elyanabila kerana memasukkan nama aku untuk mengambil peperiksaan tersebut selepas kerani tempat aku sangat-sangat lalai. Dan aku pun ikut lalai. Oleh kerana bantuan dia, aku ditempatkan untuk mengambil periksa 5/8/2010. Dan selepas mengadu tentang SUPARJO ini tadi, Cik Elya menasihatkan aku untuk membawa salinan keputusan tersebut dan salinan IC aku untuk dibuat pembetulan. Yang penting LULUS yer. Ini peperiksaan benda yang sama kali kedua dalam perkhidmatan aku. Dulu dah lulus dengan sekali ambik dalam jawatan lama. Kali ni pun lulus dengan sekali ambik juga. Yang penting, aku bawak satu buku je. Lain semua aku jawab ikut pengetahuan aku 7 tahun dalam perkhidmatan awam. Hehe.

4 comments:

  1. hahaha bengong giler.. adehs kelakarlaa...:p

    ReplyDelete
  2. kot kalau nama penuh suparjo ngadiman ke.. suparjo sontoloyo ke.. ader gak bunyi2 macam salah nama orang

    ini sasah sesuka je taruh

    ReplyDelete
  3. hahahahaha. kuang hasam betul dia letak nama abang SUPARJO??????????? damn man. tahniah untuk abang jugak! hehe. -Fara-

    ReplyDelete
  4. haha.. thanks.. i know the reason dah... sebab i tak apply online.. so dorang cuma tau no KP ngan no angka giliran la kan.. so bleh plak cukup syarat data entry pi taruk suparjo

    taruk la jamal pak tongko ke.. husin lempoyang ke.. nak buat lawak pakai main etnik plak.. beladifuel tul

    ReplyDelete