Wednesday, February 6, 2013

Rogol Kekasih : Pun Boleh? Bila Gatpun Bertemu Gatbur

Gatpun ialah kependekan perkataan yang berasal dari dua perkataan iaitu GATAL PUNAI. Oleh kerana gatpun menyerang manusia tidak mengira pantat pangkat dan kedudukan, maka hebohlah kisah terbaru, terhangit lagi separa sensasi tentang seorang artis yang ditahan kerana merogol teman wanitanya.

Itulah dia. Pusaka keturunan lanun manakah yang menjadi haemoglobin yang mengalir di dalam darahnya. Cewah. Haemoglobin tu binatang apa, me nahi lah tahu. Tapi itulah agaknya yang mendorong si jantan melampiaskan gatpun dirinya ke atas si teman wanita.

Khabarnya, mai dekat sikit. Khabarnya, arwah orang baik-baik. Eh. Bukan itu. Khabarnya, si teman wanita ke rumah si suspek ketika keluarga si suspek tiada di rumah. Jalang juga itu.

Akibatnya, suspek mengambil kesempatan, atau mengambil mana yang sempat ke atas teman wanitanya yang gatbur. Gatbur itu pula kependekan dari dua perkataan iaitu GATAL BURIT.

Mangsa (lah sangat) dikatakan tidak mampu melawan kerana takut dicederakan oleh suspek. Alasan gatbur memang selalunya macam tu. Sebab sebagai seorang yang bermoral lagi berpendidikan, maruah diri dipertahankan seperti manapun tanpa mengira apa yang bakal menimpa.

Si gatpun sudah tentulah mengenali si gatbur. Begitu juga si gatbur juga pasti mengenali si gatpun. Bukanlah si gatpun itu seorang yang tidak dikenali yang memangsai si dara-dara.

Jangan-jangan, si gatbur telah mendatangkan ghairah kepada si gatpun lalu si gatpun tidak dapat mengawal nafsu lanunnya.

Akhirnya, si gatpun tertangkap kerana merogol teman wanita sendiri. Hahaha. Tetapi, si gatbur harus ingat, betapa dia juga bertanggungjawab menghasilkan skenario rogol merogol itu.

Si gatpun dikatakan juara sebuah program realiti tahun 2010. Cer teka siapa.

No comments:

Post a Comment