Saturday, June 18, 2011

Menjenama Semula Blog Ini Kerana Kemalasan Menaip Panjang-Panjang Macam Karangan Sekolah Menengah. Apa Barang.

Mulai hari ini, blog ini telah dijenamakan semula bagi menyedapkan lagi isi padu kandungan bendungan yang terpapar.

Blog ini akan mula mengurangkan huruf-huruf dan akan mula menambahkan foto-foto. Ini kerana satu foto memberi makna beribu perkataan. Itu perkataan. Ko kira la sendiri berapa puluh ribu huruf pulak yang dimaknakan oleh sekeping foto.

Kalau aku letak 5 foto, berapa ratus ribu huruf pulak berjaya aku selamatkan dari jari jemari aku yang malas nak mematuk keyboard ni kan.

Foto-foto yang tersiar adalah siaran langgar tanpa pagar dan mungkin akan membuatkan pihak-pihak tertentu kecil hati, besar hati, tawar hati, atau sakit hati. Lebih buruk, kanser hati.

Maka jika ada rasa macam tak suka, berduka, mencuka atas sebab-sebab privasi atau atas sebab-sebab yang boleh dielakkan tapi saja tak nak elak, sila maklumkan kepada saya di

55, Jalan Suka Hati,
Taman Ada Aku Kesah,
34000 Podah,
BOLAYAN.

p/s : kenapa kau tak elak ~

No comments:

Post a Comment