Saturday, June 18, 2011

La Bomba (Balai Bomba Bukit Bintang)

Ampun. La Bomba De La Propa sangat kan aku katanya taknak gi clubbing dah. Walaupun aku benci nak pergi clubbing lagi, tapi aku telah tersampai clubbing lagi. Aku sebenarnya menjayakan misi untuk mendespatchkan kawan-kawan aku ke sana. Sementara menanti clubbing tamat, aku pun menari sekali, dua kali, tiga kali, empat kali dan berkali-kali. Kecemerlangan aku di La Bomba (Balai Bomba Bukit Bintang) ialah, aku telah berjaya sedaya upaya untuk tidak menyentuh Mr. Chivas a/l Regal, dan mereka yang sebangsa dengannya di atas meja. Kecemerlangan ini merupakan rekod peribadi aku sepanjang 2001 - 2011. Semoga aku bebas dari cengkaman bangsa-bangsa ini di atas meja itu sampai kapan pun.

Lokasi balai bomba

Samalah baju dia..

Dark, darker, darkest

Woi, nak pakai batik hari Khamis lah..

Sepasang sahabat baik..

Sepasang sua.. hoi... jangan nak bidaah..

Sepasang gelap terang..

Berpasang-pasang songsang

Sorang Peace.. Sorang Pistol

Anastacia Ida Nerina

3S : Show Syok Sendiri

Budak Cina rambut karat tu macam kenal je..

Habis step menari yer, rehat jap na..

p/s : Pemenang anugerah 'Paling Banyak Masuk Gambar'... jatuh kepada Denich Dash

6 comments:

  1. apsal aku nak suka lak... ? jangan ringsek x tentu hala yer... itu sifat Norman WMeng

    ReplyDelete
  2. kakaka.........
    terbaikkkkkk.......
    go pak langg.. EH pak tammm...

    ReplyDelete
  3. hehe.. encik east.. bilakah dikau mahu tinggalkan jb?

    ReplyDelete
  4. da lama kot tinggalkan jb... kenapakah???

    ReplyDelete