Thursday, January 6, 2011

Melayu Babi !!


Wah. Nak respek ke nak marah ni. Bercampur baur pulak. Tapi kita balancekan antara marah dan respect.

Marah
Bukan kerana dia kata Melayu Babi!! Sebab dia kata macam tu pun pasal ada mulut kat page Namewee tu yang menyebut Cina Babii!! Tapi marah sebab kenapa dia boleh dapat warganegara. Bahasa kebangsaan dia macam pukimak kot. Aku kalau jadi Perdana Menteri, memang aku revoke citizenship sekor-sekor yang tak boleh berbahasa kebangsaan dengan betul. Tiu nia ma hai.

Respek
Respek sebab dia berani buat racial slur pakai ID sebenar tanpa menyorok. Tak tau la nasib dia lepas ni cemaner kan. Nasib baik zaman Najib. Kalau zaman Mahathir, makan nasik kucing la ko dalam penjaranita. Hahaha.

Apapun, rakyat malaysia yang layak sekelian, janganlah kita tiru aksi ini. Ini namanya menempah air ludahan masyarakat sekeliling. Huhuhu.

No comments:

Post a Comment