Friday, November 12, 2010

Hujan Pagi Yang Best (Part III)

Huhuhu. aku tak boleh tidak, mesti suka untuk menikmati hujan pagi. Lantaklah aku lambat gi kerja ke (kalau naik public transport la) atau keter aku berlanggar ke (dulu-dulu la), hujan pagi tetap menjadi pujaan hatiku. Tak tau la kenapa. Dah tiga posting hujan pagi hari ini. Bawah ni adalah antara gambar-gambar masa aku ke ofis pagi tadi jam 8.00.





Dan aku tak tahu kenapa aku suka hujan pagi. Bila aku track balik, memang sejak dulu lagi aku suka hujan pagi. Kalau time sekolah, hujan membuatkan orang malas. Tapi aku akan sungguh-sungguh nak pergi sekolah. Hairan tak hairan ler.

Sepanjang tumbesaran aku sebagai seorang yang sihat dan kuat sekarang, dulu-dulu aku selalu main hujan pagi. Mak aku kasi main hujan asalkan dalam musim hujan. Kalau hujan yang jarang turun, boleh kena rotan oo kalau main hujan.

No comments:

Post a Comment