Thursday, June 10, 2010

Pulih Sudah..

Akhirnya, kesabaran aku berbalas. Dia masih teguh hatinya dalam kisah cinta ini. Dia meminta maaf atas apa yang berlaku. Aku tak menuntut kemaafan tetapi alangkah bagusnya dia kerana bertindak merendahkan ego dalam dirinya dan faham sebab apa aku berkecil hati.

Kami menjadi lebih mesra hasil dari apa yang dah terjadi. Memang itulah apa yang aku harapkan. Sebab itulah aku percayakan dia. Sebab itulah aku sayang sangat kat dia.

Billy dah selesaikan hutang dan aku dah boleh menghadap encik maxis. Thanks Billy. First sebab dah bayar. Second sebab menahan mata membaca mesej pedas aku. Aku memang suka hantar mesej pedas. Have to used to it. Tanyalah budak rumah Ampang yang dah 7 tahun duduk ngan aku. Pun begitu diorang tetap harap aku pulang ke pangkuan rumah Ampang.

Sebelum isyak tadi, aku tertidor. Aku ade pesan kat dia yang aku akan online lewat sikit. Tapi aku solat isyak pukul 3 pagi sebab bangun jam 2.45 pagi. Bila aku sampai mamak dan on FB, dia dah tidur 3 jam yang lalu. Sorry dear.

Apapun, aku masih menyimpan kerahsiaan severe regrugitation dalam dada ini dari pengetahuan pihak hospital. Entah bila aku nak pergi follow up. Takut nak dok wad!

No comments:

Post a Comment